466.22-28 la cosa se pone musical

Grunt unto us, I pray, your fore-

boden article in our own deas dockandoilish introducing the

death of Nelson with coloraturas! Coraio, fra! And I’ll string

second to harmanize. My loaf and pottage neaheaheahear Ro-

chelle. With your dumpsey diddely dumpsey die, fiddeley fa.

Diavoloh! Or come on, schoolcolours, and we’ll scrap, rug and

mat and then be as chummy as two bashed spuds.

!Grúñenos, porfa. en nuestras propias se seras, esa piezazotea tuya prohibida que presenta la muerte de Nelson con coloraturas! ¡Coragio, frate! Y yo le dioy a las cuerdas para la armonía! Mi pan y potaje al laoyeye de Rochelle. Con tu ta chán ta chán ta chán, fa fanfarría. ¡Diadoblón! O si no venga, colores de cole, y nosotros rasgaremos, ruílla y estera y estaremos más esponjados que un buré de batatas.